funderar

ja....
(bilder kommer när jag har instalerat saken så man kan ta bilder ifårn mobil)
osm ni kanske vet (kanske inte) så är och två till ledare för en pyssel grupp. och igår fråga en om vi vile fortsätta. jag har typ sakt då och då att jag kanske vill sluta eller ja ´... för det blir och är jätte stressit med både pyssel och 200000 läxor. men jagh sa att jag skulle tänka, nu har jag tänkt. men har inte rikgtigt kommit fram till om jagh vill sluta eller inte...



fördelar: man har något att göra på måndagar, man skrattar typ varje gång. man träffar folk,(asså om man sitter innne gör man ju inte det)

nackdelar: man hinner inte göra läxor,man hinner inte vara med kompisar, man hinner inte vila efter skolan om man inte hinner med kvsrt i två bussen,


ja jga vet inte..

vad tycker ni?



ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0