kvinnersta

hey hey hahah ska börja seja det. nu sitter jag här och försöker lära mej en låt ...dear mom av brooke hogen... dom som inte vet vem det så äger hon ut alla som finns men emd äger oxå ut alla.ummm båda på första plast!! skriver ett inlägg om henne sedan....någon gång, jo kvinnersta. vi var det idag med skolan. det var typ kul...men jag såg ett svart får HHJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP jag blir öppäten och nu kommer jag drömma om dom ogen.....varning: ÅK ALDRIG BIL MED SVARTA FÅR..KANSE INTE VITA HELLER MEN ABSOLUT INTE SVARTA!!! jaja den var inte helt svart men mäst........ jajaj kommer ong snart ett till inlägg....ooo snart åker linzy till turkiet.....imorgon ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0