hey hey

idag så har jag gjort lite allt möligt. um min granne monicas hund var här...ja hon bpr oss hennes dotter och är ibland oss monica. så vi gick in på hennes bakgård och hon var ute....det slutade med att alla var ute på stora gräsmattan....katter hon hundar och mäniskor hahah. sedan när vi gick in så...eller jag gick till mormor. men jaja. mamma såg att nattis ringde så hon ringde till mormor och sa det. jag proade ringa där ifrån men samtalet gick ej fram. sedan så åkte vi till nora. proade ringa hem sedan ovh det slutade med att nattis kommer hit imorgon...så det blir nog att städa om jag får ork haha nu ska jag sätta i sladden till darton så inte batteriet tar slut sedan så ska jag snart äta mat nananananana...hhhihihih på mådag så är det uppvsning på kören eller vad man sejer jajaj ses snart säkert kanse senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0