karlsäng

jupp nu imorgon kommer gyttorps sexa attakera (eller hur det stavas) karlsäng (en skola i nora haha högstadiet) ha sakt att nu blir vi nollor igen hahaha. idag hade vi genrep på karnivalen....det kanse gick så där. haha måste gå bättre på onsdag. har tänkt på att min vecka kommer att se ganaska bokad ut kolla själv

mondag (idag): skytte och förbereda pyssel
tisdag: pyssel och lotta fyller, karlsäng
onsdag:karneval
torsdag: ringa malin
fredag: ledig (asså at inte göra något tror jag hahaha)
lördag:hoppas att vi ska till malin
söndag:tror hemma

men jag måste bara seja att ni måste se the hills. det äger.-....jag brukar se på söndagar för då ser man alla avsnitt som har gått på vecka. det går på mtv. och linzy..ha det bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

jo en till sak...linzy jag vill komma till umeå till dej!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Naaaaw vad gulligt snälla kooooom hit ngn gång!



<3333333333

2010-03-29 @ 20:54:30
URL: http://fotoliiinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0