tittar på reprisen av haiti galan och det är otroligt fint

tänk vad alla gör..... det är otroligt fint och dom som säker pengar kommer typ bli som små änglar för dom som behöver det. jag tror att eller jag känner på mej att dom som får pengar är väldigt taksamma det spelar ingen roll om man kanse ger typ tre kronor. det är något och det kan hjälpa med att rädda liv. jag kommer snart skriva vilken numer man kan sms n så man ger pengar snart. jag gör det när det kommer i rutan. som jag sa så är det otroligt fint och jag tycker att man ska hjälpa till. men jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte =( tänk alla barn som har blivit av med deras föreldrar och tvärt om. dom som har blivit begravda under hus som har rasat. dom som är i haiti och ger dom som behöver hjälp. typ som sjukskörskor eller hur man stavar det. och docktorer. det är ju så otroligt underbart att dom gör det för dom som behöver hjälp. ni kanse ni tycker att jag tjatar´men jga sejer bara vad jag tycker och tänker. om alla kunde ge en gåva så skulle det vara bra..elller hur? kan inte ni skriva på komentarer vad ni tycker och tänker om haiti snälla gör det!! så kan jag lägga upp det ni har skrivit!! snälla gör det. nu ska jag titta och vänta på numret


numret är:72900

smsa AKUT100

det är röda korset och det går till haiti. tänk på att det gör skilnad!!!
 
jag ska vänta på att det kommer ingen för då ska jag skriva hur mycket det kostar.

dom sa förut att det var folk begravda under betong som gav tecken och ropade "jag lever. jag är här under. kom och hjälp mej"

om man skriver så (alltså AKUT100)så ger man 100 kr. det dras från din telefån räkning tror jag att det stog. och evutielt eller hur det stavas traffik kostnad.


 gör det för barnen och dom vuxna

och deras familjer  snälla gör det du kan


Kommentarer
Postat av: Anonym

I skolan skrev jag en uppsats om Haiti faktigst innan jordbävningen kom hehe

jag svara på howrse

2010-01-23 @ 18:55:12
Postat av: becka

Jag gjorde en uppsatts om Haiti innan jordbävingen och ja jag gillar Ghost Wisperer har första säsongen lovade josse att ta med den. ;) du får nog se också ;) det beror ju :P skoja, eller?

2010-01-23 @ 19:09:33
URL: http://digibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0