skrev lite fel

jo imorgon tisdag ska vi ta andra nöff nöff sprutan...... vad ska man skriva om idag då?? idag på vakna så var marie senerholt elller hur hon stavas.. ja det kanse var lite skojsigt.  idag vaknade jag panikslagen jo min kisse sessan hade visst suttit på ryggstös och stolen ramlade. jag trode att bokhyllan rammlade och jag bara flytade mej närmare väggen hah men sedan tände jag lampan och såg att det var stolen. min mamma hade gått upp men jag uppnade dörren före hon. jag sa att det var sessan sedan gick jag och sov igen haha. det är ganska roligt för typ på helger och jag vaknar så kan jag inte sommna om men när jag blir väckt typ på natten och typ måste gå upp och släppa ut sessan ur mitt rum så är det bara att gå och lägga sej och somna om som jag gjorde  idag eller vad man sejer haha  den som skrämmer matte på kvällnaran hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0