hemma!!

jo nu är jag hemma. sa jag átt jag skulle gå till några jag känner i förra inlägget?? om inte så skulle jag gå till nåra haha. som sakt har jag ju ont i min rygg. jag såg en kommentar att jag skulle ligga på en spikmatta... det skule jag gärna göra men det är lite svårt för jag har ingen hah men tack så mycket en då=)  jag ska kolla på blåsningen i kväll... jag tycker att det är roligt haha sitter och skrattar för mej själv när det är ahhaa. snart är det andra februari och då ska jag och två till vara ledare för en pyssel grupp. hoppas många kommer. ne nu ska jag nog inte skriva mera för nu men jag tror kanse att jag skriver ett litet natti inlägg hahah ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0