hej hej hämst mycket hej

jo det är en sak som jag inte står ut med!!!! jo som ni kanse vet SÅ ÄLSKAR JAG EMD!!!!!!!! och så klart så måste ju matte (mattias) vinna lets dance. men det är nåra i min klass som tycker att rabbi ska vinna och nu struntar jag i om dom läser detta.. så jag vart typ lite sur när dom pratar om det men det blåser bort med vinden haha. sen när jag kom hem så läste jag i en tininge. DET STOG ATT RABBI KANSE INTE S´KAN VAR  ´MED LÄNGRE jag var själ överlycklig hahah


imorgon är det lila vasaloppet. vi på våran skola åker skidor på gollfplan. jag kan nästa låva att om jag ramlar så kommer jag inte komma upp och kommer få krypa hela vägen haha.

jaja hej då för nu

Kommentarer
Postat av: becka

Min kompis ska också åka lilla vasaloppet

2010-01-19 @ 18:39:29
URL: http://digibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0