VÄLKOMMEN HEM OCH ETT STORT GRATTIS ANKAN

nu har set gått två veckor och nu är ankan hemma i kalla sverige!! hon är nu oxå förlåvad!!!!!!!!!!!! så vem vet hon kanse heter ankan socker sedan (ankan = smeknamn socker = betyder ett turkisgit efter namn)jaja






nu kollar jag på mello. ola har sjungt och nu var det någon silver som sjuger. ja jag märkte att jag har väldig lätt humor. om ni såg början sa dolf elller vad hane heter att dom i värmland samlades runt ett stiarin ljus när det är kalt och om det är riktigt kalt tänder dom det... jag skrattade i gäl mej hahaha jag har inte varit hemma idag det är därför jag bloggar första gången för i dag nu. vi åkte till linde. vi var på affärena mejk.lidel. sedan åkte vi till örebro haa .då åkte vi till öob. sedan vart det fika haha. sedan åkte vi hem. har jätte mycket bilder men kommer nog lägga ut dom i morgon för orkar ej nu. ses

Kommentarer
Postat av: Linn

vem är ankan?? (ser ut som ett frågetecken)

2010-02-07 @ 13:44:08
URL: http://liiinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0