ska gå ut med en hund

hej alla. jo dag har jag varit i skolan. vi dansade på sista timmen. nu har vi börjat dansa hip hop. det är kul men kanse inte så roligt när man har ont... ja jag har fortfarande ont!! fast inte så mycket=) det är ju en god nyhet.... jo jag har tänkt att börja vidio blogga!! om jag kommer på hur man gör haha. jag ska ju som sakt gå ut med en hund. det är vårans grannes. han heter rex. jag ska nog ta med mej kamran så kan jag ta bilder!! jag ska också gå och lýssna på en bäretelse. ja lyssna
!! haha jag lyssnar på twilight new moon. det är bra!! när jag har lysnat klart ska jag nog ta min bio biljet och gå och kolla.. kanse lite sen men jaja.-... kanse är klar när den har kommit ut på film haha. ja jag har lyssnat sedan... um ja det var länge sedan haha. ja om jag kommer på hur man gör en vidio blogg kommer jag lägga ut den haha ses senare med kanse nåra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0