sista blogg inlägg för nu

ja nu blir det sista inlägget för nu. tror inte för kvällen eller dagen men kase. vi ska gå och äta pizza. sedan är det jju melo. kanse så kan jag öpptatera melo om jag sitter vid darton. men om jag ej är hemma så kan jag ej göra det och om jag inte or´kar sita här. jaja just nu så har mitt tråkiga gort bort för en stund som vi alla är glada för haha. hoppas det är borta länge!! ute snöar det ej jippi!!!!!!!!!!!!. ett steg i mot sommaren. nu sk ajag stänga av hela darton för har suttit här i år och dar haha. men grattis alla som fyller år (någon måste ju göra det) och grattis vivianne på namsdagen (den som har namsdag) men hej då och på er

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

Allt bra ?

Hoppas du har en bra lördagskväll.



Du får gärna vara med i min veckans blogg - tävling, som är några inlägg ner på min blogg. Väljer 10 finalister imorgon, så skynda på ! ;)



Puss & Kram

Jennie (:

2010-02-20 @ 18:39:47
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejhej , Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-20 @ 21:07:42
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0