obs skrev fel men en då hahaa

ja sängen är 205 cm lång haha jag sover 83 cm upp tror jajg att det var. just nu sitter jag vid min mammas dartor för min ville inmte. ska ej sitta länge utan skulle bara kolla om theea och becka har kommit. jag vet ej men efter som att dom inte är inne på msn så...jag vet ej...dom kanse sover hahaha.- men hoppas dom är här. jo vi har bygt ihopp sängen. jippi. vi vart klara igår. sedan fick vi lägga i min gamla ribb botten för don nya har ej kommit. när den har kommit ska vi montera bordet osm fans til hihi, jajan nu ska jag typ stänga av för det är våra bästa år!!!!!!!!!! ,men först nåra bloggare. knase blir flera inlägg idag men det vet jag ej. men om theea oich becka är här så blir det en .................. får ej säga vad det är änn hahah ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0