nu är jag trött...

jippi.. idag köpte mamma baterier. tack. så nu kan jag ta kort. jo jag är helt slut!!! i skolan tränar vi till en fotbolls tunering. i dag tränade vi i gympa salen två raster. kan nu seja att min kropp ej är van ann spela fotboll haha. vi spelade en halv timme båda gångerna så en timmes fotboll.sedan när skolan var slut så var jag hemma en timmesedan var det bara att gå till pyssel gruppen som jag och två till är ledare för. det började idag. det tyckte jag var kul. kommer nog seja sen vad vi gjorde för orkar ej seja nu är för trött. sedan kom man hem och skulle åka till nora direkt. men nu är jag hemma och ska snart stänga av och lägga mej  och kolla på tv. imorgon är det slöjd. tararara hej svesj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0