hej alla igen.... snyft är snorig haha

tralala hej. ja som sakt är jag sjuk...... men jaja. idag har jag bara legat på sofan och kolla på tv. inte alls kulit. jag var oss min mormor som bor nära för det är ju inge kul att vara hemma själv!! eller jo det kanse det är men inte om man är sjuk och orkar göra något!! och hon ville så här se på skidor fast inte hela tiden för hon hade sett det men hande visst ej sett herrana åka. vet ej vem som vann men vet att sverige vann guld när damorna åkte!!!, och när herrana åkte så var det visst en svensk som var 1,5 sek från en bromsplats!! ojojo. idag fick vi visst reda på vilka vi ska gå med på kalsäng. tack shabban som kom med pappret till mej!=) och en sak till. jag är trött på denna iriterande snö just nu hatar jag snö haha ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0