äntligen kan man lyssna på låtarna från melo

ja jag gick in på www.svt.se och sedan tryckte jag på melodifestivalen.....och såg att det stog "lyssna på alla bidragen" och jag bara jippi.. äntligen... nu håller manboy av eric saade att laddas så jag kan lyssna utan att det bryts mitt i allt. sedan ska jag lyssna på ola hhahaha. vad gör ni då? jag pratar med nåra och ja allt hahaha. jo jag var ju sjuk veckan innan sport lovet så har varit hemma två veckor....är VÄLDIGT TRÖTT PÅ DET NU hahaha vill tilll skolan och jobba matte. vet ni hur sön min säng är..inte...ni måste köpa en för att känna men hahahahahahahaha. ja juste... GRATTIS JOSSE PÅ 13 ÅRS DAGEN  en dag efter hahaha. ifag är dte söndag. alltså jag tyclker det känns som film söndag...vet ej varför.... solen lysser ej så kanse däför hahaha. men vilken film ska jag se. k´jag kan ju inte se filmen jag såg igår...eller kjo jag såg på just like haeven.  jag tycker att reese witherspoon är en jäkligt bra skådespelare!!!!!!ps denna bild kommer ifrån filmen hahha och dom är från google.... jaj nu är jag klar för stunden ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0