alla är förkylda! hihi

jo jag är förkyld och typ överalt man går eller pratar med någon eller läser nåra bloggar (är blogg fanstast...kan man seja så hihi?) så står det att dom är förkylda. hihi. jaja nu går vi till något annat. jo jag kollar inte så mycket på sport (os) men idag gjorde jag det (lite) och då såg man reprisen av anjas vurpa. ojojojo det såg farligt ut..... hon sejer ju att det bara är en blå kaka. men jag tror dom sa att det var muskelblödning..... och nu ska hon bästema om hon ska åka... lite av mej sejer typ att hon ska åka.... för sverige och vinna mera guld och för plaseringen men den andra halan tror jag vinner. för hennes egna bästa tycker jag ej att hon ska åka.


jo idag så pratarde jag med en som vi bor grannar med. hon jobbar på dagiset här. och nu hade visst nåra hittat bilder på mej. så jag och min mamma gick till henne. jag kan seja att det var läskigt att se dom för har inge minne av det


FRÅGA!!=)

KOMMER NI IHÅG NÅGOT FRÅN DAGISTIDEN??


just nu är det biggest loser på tv...

 ps inte den sesongen)

och kolla vilken förendring  


nu ska jag kolla på nåra bloggar men kommer säker skriva mera men  på er

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE - 12 ÅR

sv; det räknas hehe ^^ Jag är också sjuk!

2010-02-18 @ 19:27:05
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Shabban

The Biggest Loser! Det är as bra ;)

2010-02-18 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0