vilken dryg reklam.!

hej alla!!
sitter och lyssna på spoitfy och så kom värdens drygaste reklam!!

idag var det skola. tror jag är den ända som bara jaaa skola!!. men man blir ju helt konstig när man är sjuk! jag kan typ säga att jag prata med vem som hällst. okey inte vem som hällst men dom flesta XD och jag varna alla som jag prata med att jag kommer prata mycket för att jag har varit sjuk haha

men det var värdens bästa och längsta måndag! vi hade typ ingen lektion som vi jobba på. bara spela bingo och kolla på film! och så typ en timmes rast. och julbord!!! mums. imorgon är det basket tunering....jag äger ju på basket (noooottt) men jaja vi får se hur det går. och man ska ju vara olika saker typ utklädda, alla frägar mej vad vi ska vara..alltså dom i från andra klasser. jag frågar alla i min klass vad vi ska vara hahah!. jag tror inte jag får säga så jag sa att vi skulle vara oranga,lilla eller rosa katter! men jag gap skratta oxå..undra om dom gick på det? =O.

JAG HAR BLIVIT BEROENDE AV TV-SERIEN GLEE!!. musiken oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0