Utkast: Dec. 3, 2010

hej alla!!
jag har inte orkat laggt upp bilder på våran julkaländer men det kommer!!
um idag så skratta jag AS mycket på engelskan. vi var i data salen och vi var i olika grupper. vi skulle skriva om något, jag var med matilda,erik och jonathan. det var as kul som sakt. matilda satt sig vi darton och vi andra runt och sedan böra allt gå fel typ..kul!! alla satt och skratta

men aa idag på maten så satt jag och åt (vad annars?! det var ju mat,kanske inte gott men det var mat)
aa men då säger nattis. hur går det med................ (hon sa ett typ rolig sak) jag bah vaa?? helt borta, sedan säger hon, hur går det med..............(oxå ett roligt typ sak) och jag bara. vem? och sen bah aa men va? jag fattade inte hahahahha ojojo
på son idag jobbade jag mycket=O haha jag skrev och skrev och skrev. sedan skulle jag kolla en sak på darton och då funka inte darton i klassrumet =( så jag satt och hade tråkigt i typ 5-10 min hahah
men guuud vad skönt med helg! imorgon tror jag att det var jul marknad och så fyller ankan. GRATTIS! aa men sedan ska vi till grannen och äta tacos oxå ojojo fullt upp. men ska nog ha på mej min rosa tomteluva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0