i pray for all the bieber fan<3<3<33

hej alla!!


idag var det bio i början så slapp två lektioner. nice!!
vi hade bara träslöljd,matte,olweus(stavas) och a-tid
måste bara säga att jag tycker att våran träslöjds lärare är drrryyg!!
fråga mej inte varför jag tycker så men så är det!!!¨

imorgon är det torsdag. och jag får gå ifrån skolan kl halv ett typ. kör övning. till halv 4. men kanse måste gå på spanska och gympan...men det bli ju dom sista lektonerna ujuj det är bad. och kanske inte bada än då men endå. det är ju kuligt. och spanska lexförhör. aa men jagh vet inte hur jag s´ka göra. juste. dom hade gört fel. den nya tjejen börjar på onsdag haha


Kommentarer
Postat av: Karo

Snyggt!

2010-12-07 @ 20:17:47
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0