asså gud vad man kan hata personer efter en sak!

hej alla!!

jo jag kom nyss ifrån en resturang och vi var rätt så många som gick. så det behövdes två bord. jag satt vid ett bord men nåra som bara prata om bebisar. guudd vad jobbigt.. sedan så köpte en raketer till nyår och tände på en.. jag skrek och fick värdens skäll..men hallå har ni hört raketen eller? den låtter sååå mycket mer änn mitt skrik. men dom sa inget till han som tände på.kankse för det är pappan till tre av barnen som vad med och ihop med hon som skällde på mej. men vet ni vad.jag är nu trött på den där bäbisen. det är ju bara bebis snack runt dej hela tiden. så nej nu slutar jag tycka om den. jag tror den skiter i om jag skriker. undra om hon hatar sina andra barn nu efter som hon äntligen fick en tjej..hon skäller mycket mer på dom andra tycker jag

och nu skiter jag i vilka som läser detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0