bara för att

hej alla. igår kväll innan jag somnade så tänkte jag på en konsdig sak. tänk om kändisarna tänker att dom måste göra något jätte kånsdigt när papparatiza(??) är i närheten. för då kommer det ju stå om dom i tiningarna och sedan när någon serdet så kommer den säkert att skriva om det på typ en blogg. och då vet ju alla om den. och då blir den ju mer känd!! jag vet ej varför jag tänkte på det men nu undrar jag om nåra gör saker på flit. jaj



just nu har jag ont i mitt huvud. um idag ä jag själv hemma igen för mamma jobbar kväll. hon jobbade igår oxå kväll haha. imorgon börjar skolan och jag har mycket att göra innan jag kan gå och nanna. sova sött osv...
vet ni en sak osm stör mej
att i våra bästa år har dom byt skådespelare på den som spelar shawn´. varför? det ska jag ta reda på och sedan ska jag stänga av och göra annat. om jga orkar sitta vid darton imorgon så skriver jag om nim första dag i karlsäng!! jaj ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0