nelly(L) ut på promenad

hej alla glada!!!! det var ganska länge sedan jag skrev. i söndags ås var jag på kafestival. dat var naman. sedan åkte vi til hälefore och gick på marknaden. det slytade med att jag och en till åkte virvelvinden. igår så gick jag och nåra till ut med min grannes hund. hon heter nelly och är jätte söt (alltså hunden heter nelly) hon vile bada men vi gick för bi vattnet och gick en liten sveng. sedan på hem vägen så fick hon bada och då ville hon inte gå upp så hon sprang upp sedan ner så gjorde hon tre gången. det var kul.idag ska vi gå långpromenad med henne. det ska jag viggon,wille,thomas,mamma och lotta göra. vi gör det för mn granne jobbar efter middag. nu ska jag kolla lite varsomhelst ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0