hej, vill du köpa jultiningar?

hej alla! det var någon dag sean jag skrev. jag är äntligen friska och jag var i skolan i dag. det var kul=). när jag var sjuk så fick jag jultiningar. jag kunde ju inte gå och sälja då=( men nu kan jag det =). jag har säljt till några. min mormor och min mamma hjälper mej. mormor ter med sig jultiningarna till hennes "kompisar" eller hur man nu ska seja det. och min mamma tar med sig dom till jobbet. igår så var det söndag då var jag och thomas,lotta,mamma,jag,wille,viggo och anette på if metals familje dag. det var jätte kul. vi kollade på mojje. men wille vart rädd och började grina. han är bara två år. vi gjorde lite allt möljigt och i slutet så var det en som sjöng men vi visste inte vem det var. vi frågade någr. dom sa att det var jimmy janson. det var synd om honom för ingen visste om att han skulle komma så det var typ inga som kollade på han.innan vi åkte hem så åkte vi upp i en branbil. man såg lång. det var roligt. nu ska jag sluta skriva eller nej en sak till. dagens sida är www.stallet.se det var denn ända jag kom på nu ska jag sluta hej då

Kommentarer
Postat av: Angel Anay

ska komma över någon dag och kolla igenom julisarna.

//: Angel Anay

2009-09-07 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0