hej hej på just dej

hej alla glada!!!!!=) idag har jag varit i skogen med skolan. det var kul. vi hade också spanska det är också kul men som jag har sakt  har jag varit sjuk så jag missade en lextion. så när dom andra sa det dom hade sakt förra gången så när dom pratade så såg jag ut som ett levande frågetecken. jaja imorgon ska jag ut i skogen med ankan(annica) det ska bli kul. vi ska plocka all svamp som finns där. i förgår så var min mormor ute med hennes bror (olle) och hans fru(siv). hon kom hem med flera liter lingon och dom ränsa hon och nu har hon typ hela frysen full med röda bär. hon ska också ut imorgon igen så hon kommer få mera lingon. mycke sylt hon ska göra namnam. hon plocka också svamp. nu kollar jag på vänner på kanal 5. men jag hra ett problem för klockan nio tror jag att det är idol. och klockan nio är det ett pogram på 5:an (kan inte stava det) och på en annan kanal är det också ett bra pogram. gissa när. o klockan nio så jag vet inte vad jag ska kolla på. jaja nu har jag skrivit ganska mycket men jag ska skriva en sida. www.y8.com. nu ska jag nog spela klart ett spel jag började på . det går inge bra så jag tänkta att jag skulle skriva lite här. då kanse det går bättre. vem vet?? min kompis som är i peru hetter josephine kallad josse. jo hon har inte kommit hem änn =( jag saknar henne hon har varit borta förlänge. jag kanse inte har skrivit om söndagen jag tror inte jag har det men en då jag gör det sen. jo då var det en tävling då vann lotta en plat teve. och mamma en biobiljet. jag har ju en också så jag tänkte bjuda josse på en tror jag för hon har bjufit mej. jaja nu ska jag sluta hej svejs. ses i skogen imorgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0