godmorgon

hej alla. nu är klockan 07:48. jag är sjuk och kan då inte gå till skolan. jag kommer skriva vad jag har gjort senare idag. just nu kollar jag på vakna med the voice på kanal  5. jag tycker att ni också ska kolla på det (om ni är vakna). men det går på radio så om ni typ ska åka någon stans typ jobbet eller skolan eller någon annan stans så jag tycker att ni ska lyssna på det. jag ska börja med en ny sak här på bloggen. jag ska seja dagens sida som i dag är www.bilddagboken.se jag kommer försöka ta olika sidor varje dag. det blir bra. från det ena till det andra. jag tycker att greys anatomy ska börja med dom senaste avsnitten.  nu är det bara gammla och det är inte så roligt men en då. nu ska jag nog gå in på typ alla mina sidor och skriva om denna blogg så jag får mera som läser. om du läser så tycker jag att du ska seja till dina kompisar och nära och kära nu snart fruost namnam men nu hej då ses senare i dag.

               min blogg bild. typ hihi                                       love:evalottis


Kommentarer
Postat av: denise almer

okej om du behöver hjälp med något finns jag på min blogg: deeeniseee.blogg.se

2009-09-01 @ 13:40:26
URL: http://deeeniseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0