glad glad glad!!=)

jag har en kompis som har varit i peru i två och en halv vecka. nu för en timme sedan var hon inne på en sida. tänk om hon är hemma då måste jag se henne. jag skrev ett brev till hen på den sidan och väntar på ett svar. hoppas hon svarar. nu kollar jag på 5:an. jag väntar tills klockan är nio för då är det idol på fyran. igår var det kul. för det var en gång då jurun började sjunga alsong. hahah. jaja. hon svara inte hon kanse inte har kommit hem änn. jag ska nog sända henne ett e-mail men jag vill inte värka tjatit. (jag kanse är det normalt men änn då) nu ska jag kolla andra saker ses

Kommentarer
Postat av: Angel Anay

är det josse som e i peru?=)

2009-09-09 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0