fortfarande sjuk=(

hej alla!!!!!!!!!!!! jag är fort farande sjuk och har inte varit i skolan på hela veckan. jag missar allt det roliga.snyft snyft. jaja nu är jag hemma och speelar ett spel med en på msn. jag förlorade. dagens sida är www.spelo.se . det är spel på den sidan faktiskt kul. jag har också ont i benet för jag ramla när jag skule hem. jag kom då på att jag glömde nycken oss min mormor så jag fick gå till backa och då ramla jag . det gjorde ont!. vet ni vad jag tycker. jag tycker att ni kan skriva kommentarer om saker jag kan skriva om och hur jag kan förbätra min blogg. snälla gör det jag skulle bli glad. just nnu kollar jag på tv det är ellen degeneres show. jag gosar också med min katt sessan jag ska ta kort på henne så får ni se hur söt hon är. vädret i dag är inte så finnt. ibland är det sol sedan börjar det rängnar. jag skrev inget i går kväll för jag orkade inte. hej då alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0