alla kan klämma sig.

hej alla!!!! jo nyss så kom jag in från att ha varit oss mormor och jag stängde som jag brukar göra men då fick jag så ont i två fingrar. dom klämdes. det gjorde jätte ont och jag vart svimfärdig. men jag gick till köket och spola kalt vatten. sedan gick jag till mamma och sa det (gansa dålig ide) hon  vart arg. hon sa typ. jag skulle förstå om du var två tre år gammal men tolv. så då minar hon alltså att det är bara små barn som kan klämma sig? om hon nu någon gång klämmer sig eller rammlar så ska jag seja samma sak till henne så får vi se vad hon tycker. vi skulle till pizzan är i gyttorp men vet inte om det blir av nu. då skulle jag,mamma,lotta,linda,tomas och deras två barn viggo och willw äta där. jaja det får va se. dages sida får bli www.googel.se . nu ska jag nog kolla runt lite. och föresten tack för alla komentarer. jag blir jätte glad över dom=) hej sves sen snart


Kommentarer
Postat av: cecilia

tja kommpis klämde av mit finger förut

2009-09-05 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0