rixfm webbradio är bra

hej alla. lyssnar på rix fm webbradio och ska snart börja städa lite smått. imorgon så är det måndag och vi sluta klockan ett. jippi. på tisdag ska skolkörens solister till nora kyrka och öva med vikerskör till lucia tåget som vi kommer ha. jag och nattis ska sjunga en stjärna lyser så klart. edit ska vara lucia. lycka till =) det blir kul. är inne på emds sida och vämtar på att dom ska skriva i sin blogg. det var ganska länge sedan tycker jag. jaja. hela helgen har jag hjälp en att flytta så jag är ganska trött nu men vi han klart. jippi. imorgon ska jag förlja med och lämmna nycken. som sakt så är jag med i nobel rådet och på ´fredag så är det nobel. det ska bli kul. man får äntligen då säga vilka som vinner. det kommer att bli kul. jag har blivit GALEN i emd. jag älskar dom och då menar jag det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja hade bäst ute i skogarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0