nu är jag hemma

hej vad gör ni då? jag sitter hemma på mitt rum och kollar på dansbanskampen(E.M.D var ju med) jag kunde inte se det igår för att jag var oss min kompis (bästis) josse. vi kollade på film och när vi hade kollat klart på den så kollade vi på ghost whisper på youtube. dom sista filmerna så höll jag på att somna och när jag var nära så sejer josse. - sover du??. hihihi jaja. jag tror att klockan var runt två då. sedan så stängde vi av och skulle försöka sova. det gick inte och sen sa josse att hon modde illa så då var vi uppe och sprang och drack vatten och var uppe lite. sedan när vi kom tillbaka så läste josse en bok och jag spelade på min mobil. det gjorde vi väldigt länge. sen när vi slutade så försökte vi sova igen. hon somnade men nu var jag ju pigg. och sist jag kllade på klockan så var hon typ tre halv fyra. sedan somnade jag och sov till åtta. jag har sovit runt fyra timmar . seden så kunde jag somna om. sen gick många timmar och jag/min mamma väckte josse. (mamma på min mobil hihi) hon vakna och vi gick upp åt macka sedan klädde vi på oss och gick ut till hennes hästar. sedan åkte vi till örebro och handlde. och nu är jag hemma och ska kolla klart på ettan hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0