SESSAN<33 SIMBA<33 SOTIS<33

det var typ 5 min sedan jag skrev ett inlägg men nu har jag tagit kort på mina katter. ja jag har tre. 1sessan.2simba3sotis. det vart bara en bild på sotis för hon är den räddaste. sessan satt i trappan och bara va sej själv. simba är det som är linslusen och ville gosa med kamran haha. först typ nåra på sessan. det är simbas svans ni ser

 visst är hon söt!!<33
 hom är otroligt söttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333
 hon satt i trappan och jag tog kort från källaren men hennes ögon vart typ som stjärnor. sedan försökte jag släcka lampan i hallen där uppe men.....
....kanse inte så bra man ser bara ögonen
simba<33
 som sakt han gosade med kamran
 han är också söt<333först ville han inte kolla in i kamran hihi
 men tog en liten smyg bild när han gick närmar mej hahahaha
vart lite fel men det är simbbas huvud ahahha
 och till sist sotis. det vart inte så bar så får ta en ny bild sen men nu ska jag lyssna klart på EMD

JO DET ÄR EN SOM HAR GJORT MEJ LITE ARG MEN VILL BARA SEJA
ATT VARA ETT FAN TILL EMD ÄR INTE EN HOBBY DET ÄR EN LIVSTID!!
Puzzar och kramizzar från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0