hej alla....stackars mormor

det var typ ganska länge sedan. jag tänkte blogga igåt menorkade så jag kommer skriva idag vad som hände igår hahha. jo igår så var det ju fredag och då hade vi julavslutning. jag börja då få hosta och kändes som jag hostade igäl me. var lite orolig för jag och tre till skulle sjunga. det började med att vi gick till gympan och så satt vi oss. sedan började det. när det vár några som sjöng så kom jag på att jag hade skiva i lådan så jag fick springa ´tillbaka och hämta den jag sejer bara att det var tur att jag hann. när det väl var våran tur så gick allt bra jag hostade inte men jag vet inte om jag sjöng mitt högsta för jag var orolig för rösten. oj glömde seja att före vi sjöng så spela hela klassen blockflöjt det gick bra. sedan när det var klart på hela uppvisnings grejsen så  var det fika dags efter fikat så har vi alltid en jul pjäs som alltid är lika dant och på ett konstigt sätt rolig varje gång. det är våran eller inte våran fröken eller iblad jajaja camila com bästemer vilka som ska vara med. jag ville inte vara me. hon börhade ropa upp. jag vart tomtenisse numer 1...... jag som inte ville vara med jajaja. jag är glad att jag inte var tvåan för den skulle pussa papigojan(daniel våran gympalärare) alla skrattade igäl sej ialla fall jag (förlåt nattis) jajaj sedan var det juldans och när det var slut kom tomten...... vi fick godis och gick tillbaka till våra klassrum. vi slutade halv 11. men nu är det ju lördag och minb hosta har blivit värrrrrreeeeeeeee. jag hostar igäl mej. idag så vaknade jag runt 11. då sa mamma att ´min mormor var på lasarettet. men hon har kommit hem nu. jag var i hennes lägenhet när hon kom. nu ska jag sluta för börja bli trött. hahhaha i fingrana men det kanse börjar könnas i mina ögon jaja hej då och hade bäst där ute i den snöiga väntan på jultomten .. hohohoh finns det några snälla barn/vuxna här. puzz och kramizar från lilla mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0