erik g och segerstedt<33333333

det är två av dom som jag gillar alra mäst nu.. dom tre top är

1: EMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2: ERIK SEGERSTEDT
3: ERIK GRÖNWALL




snart är det ju julafton. men som sakt så var det ju lucia före och det var igår. orkade inte skriva igåt men gör det idag istälet. jo vi hade ju igåt lucia firande i vikers vik kyrka. och ANKAN KOMM!! jag vart så hilma glad. jo jag och nattis (natalie) sjön en stjärna lyser så klart. jag tyckte det gick jätte bra och var jätte glad efter. för att jag fick jätte bro kritik efter. typ. "du ska fortsätta att sjunga!!!!" "du var jätte bra" "du sjunger jätte bra" jo min mormor var ju oxå där. hon hade med sig sin syster margareta, hon har aldrig hört mej sjunga och hon sa att jag var jätte bra. fast vi sjöng lite fel men är lika glad ändå. nåra sa att dom hörde mej mera.. men jag vet inte om jag hörde mäst. jag hörde nattis (kanse för att hon stog brevig mej hahaha)


har jag skrivit att linn är i gyttorp?? nu har jag det iallafall ahahha. dom stog och väntade på mej i fredags. vart glad när jg såg dom hahaha. nu ska jag sluta. jo bara en sak




ERIK GRÖNWALL VANN IDOL 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hade bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0